در جستجوی کسب و کار اینترنتی خود باشید...

محل لوگو

بازنشسته شدن فقط در 2 ماه ➕ تست شده و تضمینی


بازنشسته شدن فقط در 2 ماه ➕ تست شده و تضمینی

بازنشسته شدن فقط در2 ماه با درآمد میلیونی+تضمینی 2019

بازنشسته شدن فقط در2 ماه با درآمد میلیونی+تضمینی 2019

 

 

با سلام خدمت دوستان امروز با روشی اومدیم پیشتون که شما رو شگفت زده کنیم !!

شما در این پکیج آموزشی ما یاد میگیرید که چطور بتونید با روزانه ۲ ساعت کار کردن به درآمد ماهانه حداقل 3/000/000 الی 10/000/000 تومان در طی یک ماه برسید.

شما در این روش استثنایی ما میتوانید بدون نیاز به کار های پیچیده با روزانه ۲ ساعت کار در طی دو ماه به حقوق ثابت برسید، و بازنشسته شوید.

بازنشسته چه کسی است ؟!

در کشور ما بازنشسته را کسی میگویند که در طی ۲۰ سال یا ۳۰ سال در دوران کارکرد خود هر ماه به شرکت بیمه پول پرداخت کرده است یعنی یک شخص باید حداکثر ۳۰ سال سابقه بیمه داشته باشد تا بازنشسته شود ، تا پس از ۵۵ سالگی برای زنان و بعد از ۶۰ سالگی برایمردان بازنشستگی تعلق میگیرد، و افراد این سنینی بازنشسته به حساب می آیند.

که حقوق افراد بازنشسته از ۸۰۰هزار تومان الی ۱،۷۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است. (حالا کمی زیاد و کم حقوق این قدر است)

یعنی شما باید 30 سال پول مفت و بی زبون رو هر ماه بردارید بدید شرکت بیمه تا شما پس از ۳۰ سال سابقه یعنی در طی حداکثر ۳۰ سال هر ماه شما باید از ۱۳۰ هزار تومان الی بالای ۲۵۰هزار تومان به شرکت بیمه پول بدهید تا بازنشسته شوید. حالا معلوم نیست شما بعد از پرداخت این همه پول به بیمه آیا در زمان بازنشستگی زنده هستید تا از این حقوق ناچیز بازنشستگی استفاده کنید یا خیر ....

پس میبینید که سرمایه گذاری در این بیمه اصلا عقلانی نیست ، البته به نظر من ، شاید من اشتباه میکنم ولی این را باید بدانید شما و خانمتان معلوم نیس که تا کی زنده باشید تا از حقوق بازنشستگی استفاده کنید، چون انسان از یک ساعت بعد خودش هم اطلاع ندارد که زنده است یا خیر پس باید چیکار کنیم ؟!!!

البته انشالله همه شما ها تا سن ۱۲۰ سالگی زنده باشید ولی بالاخره باید تصمیم بگیریم در طی این سالها( میخواهیم زنده بمانیم یا زندگی کنیم )!!!!

پس به نظر من دقت کنید ←←← به نظر من آدم چرا باید از پول مخارج زندگیش بزنه و هرماه پول بی زبون بده به شرکت های بیمه ای برای بازنشستگی ، بیمه عمر و...

شما دیگر لازم نیست که 30 سال و هرماه مبلغی پول را به بیمه بدهید تا مثلا تا ۲۰ سال ۳۰ سال آینده اگر زنده باشید درآمد ناچیز 1/5 میلیون تومنی در ماه را بگیرید.

عقل سلیم حکم میکند که شما اگر بجز بیمه راه حل دیگری برای بازنشستگی داشته باشید آن کار را انجام بدهید.

اکثر افراد به دلیل دانش و سطح آگاهی کمشون در زمینه اینترنت و زمینه های مختلف فکر میکنند که بیمه شدن بسیار خوب است ؟!!

حتما تا حالا به این جملات زیر برخورد کردید ؟!!↓↓↓

سلام مامان و بابا من یک شغل پیدا کردم .

مادر: پسرم چه شغلی حقوقش چنده ؟

پسر: مادر من در شرکت یا کارخانه یا تولیدی استخدام موقت شدم با حقوق ماهیانه1/200/000 تومان .

مادر: عالیه پسرم از هیچی خوبه .

پدر : پسرم این شرکت آیا بیمه هم میکند ؟؟

پسر : بله یا خیر

پس میبینید که اکثر افرادی که دنبال شغل هستند دنبال بیمه شدن هم هستند !!!!!

چرا ؟؟؟!!!!!

جواب کاملا ساده هست .

چون ایشان همیشه به دنبال این بودند که باید بالاخره حالا ۲۰ سال ۳۰ سال سابقه بیمه داشته باشند تا بتونند بعد از ۶۰ سالگی مردان و بعد از ۵۵ سالگی در زنان بازنشسته شوند، و به همین دلیل میخواهند از این فرصت و زمانی که مشغول کار هستند و سنشون هم در حال گذر هست براشون بیمه رد بشه و بیمه اونا به تعداد سالهای لازم برای بازنشستگی برسه .

این افراد به دلیل اینکه از آینده خودشون مطمئن نیستند و نمیدانند که تا چه مدت در این شغلشان پایدار هستند و عدم اطمینان از آینده مالی تصمیم میگیرند که خودشان را بیمه کنند .

البته بیمه کردن مزایایی هم دارد ، مثلا بیمه تامین اجتماعی و درمانی و.... برای کسانی که دایما در بیمارستانها هستند خدای ناکرده یا در هنگام مریضی به وسیله بیمه بودن درمانی ، مبلغ هزینه بیمارستان تخفیف میخورد .

ولی به نظر من این هم خوب نیست چرا؟!

چون شما باز هم باید ۲۰ ۳۰ سال بیمه درمانی بدید که حالا بعد از چندسال شما احتیاج به عمل و درمان در بیمارستان پیدا کنید یا خیر که به تازگی بیمه درمانی هم کاربرد قدیم خودش را از دست داده ، یعنی اکثر دارو ها و کارهای پزشکی از بیمه خارج شدن و باید هزینه آنها آزاد انجام شود یا مبلغ ناچیزی از هزینه درمان را بیمه تامین اجتماعی، درمانی یا بیمه های روستایی و...تشکیل میدهد.

پس در نتیجه این همه پول دادن بی خود هر ماه به شرکت بیمه کار درستی نیست عوض اینکار شما یک شغلی را میآموزید که بتوانید در دو ماه روزانه با دو ساعت کار بازنشسته شوید.

این روش بازنشستگی 100% تضمینی است و تایید شده و اثبات شده هست که ما برای اولین بار این روش را در ایران و جهان به شما آموزش میدهیم.

انشالله که دیگر پول های با ارزش خودتون رو تو بیمه های مختلف حدر ندید.

شما با 2 ساعت کار در روز در طی 2 ماه

شما با 120 دقیقه کار در روز در طی 60 روز

میتوانید بعد از دو ماه به درآمد ثابت برسید.

یعنی چی؟!

یعنی ما به شما آموزش میدهیم که روزانه چکار هایی باید انجام بدهید تا بعد از دوماه بازنشسته شوید.

این روش بازنشستگی اینترنتی میباشد.

یعنی شما با دو ساعت کار در روز بعد از ۶۰ روز قطعا و 100% و 100% تضمینی بازنشسته میشوید تا آخر عمرتان .

نکته:

این روش ما برای اولین بار است که در ایران و جهان ارایه شده و قابل اجرا شدن در تمامی کشور ها است از جمله ایران عزیزمان .

این روش 100% قانونی و حلال است.

این روش درآمدزایی اصلا ربطی به بازار سهام ، بورس و دلار ، سکه ، بیت کوین، بازاریابی شبکه و تبلیغ دیدن ، بازدید زدن ، ممبرگیری ، و فارکس و ربات و ....ندارد.

چرا ؟!!!

چون عرض کردم خدمتتون این روش برای اولین بار است که فقط و فقط توسط سایت ما darband ارایه شده است و روشی کاملا جدید است.

توجه:

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت ما شرعا و قانونا حرام است و جرم محسوب شده و شدیدا پیگیری های لازم انجام داده خواهد شد. پس افرادی که قصد سواستفاده از مطالب آموزشی ما را داشته باشند باید بدانند جرم کپی برداری و دزدیدن ایده جرم محسوب شده و تا ۲۰ میلیون تومان خسارت و تا 5 سال زندان برای کسی که کپی برداری میکند و غیر قانونی عمل میکند خواهد داشت.

پس هر شخصی با این آموزش ما میتواند به راحتی بازنشسته شود.

پرسش و پاسخ:

سوال:

حالا این شغل و کار چی هست ؟ باید چیکار کنیم که بازنشسته بشیم شما فقط گفتید قراره روزانه ۲ ساعت کار کنیم و تا دو ماه بازنشسته میشیم ؟توضیح بدید این شغل چیه و باید چه کاری انجام بدیم؟

پاسخ:

ببینید شما قراره فقط با یک موبایل و اینترنت اون کار هایی که ما به شما میگیم رو انجام بدید، تا بازنشسته بشید. شما روزانه ۲ ساعت قراره با موبایل کار کنید، این دو ساعت را تقسیم بندی کردیم که باید در چه ساعاتی کار کنید، به این صورت نیست که شما فرضا بیاید از ساعت ۳ ظهر تا ۵ عصر کار کنید ، به این صورت نیست ، بلکه شما دو ساعت رو باید تقسیم بر ۷ یا ۱۰ کنید و سپس در ساعت هایی که گفته شده کار میکتید،

در کل ۲ ساعت کار در روز . و اینکه این شغل چه شغلیه نمیتونیم بگیم ؟؟؟؟

چرا؟!!!

چون اگه ما بیایم به شما بگیم این روش چیه و شما قراره با چه روشی بازنشسته بشید دیگه پکیج ما ارزشش رو از دست میده ، همانطور که گفتم این ایده کاملا جدیده و من تا الان ۵ سال هست که در زمینه اینترنت دارم فعالیت میکنم جایی ندیدم این روش رو ، و اینکه این رو هم بگم این روش جدیده و من یک سالی میشه که این روش رو پیدا کردم و بعد از یک سال دارم در اختیار شما قرار میدم این آموزش رو تا شما هم مثل بنده بازنشسته بشید و دیگه بدون هیچ کاری بتونید پول در بیارید.

من یک سال این روش رو تست کردم و جواب داده و 1% هم احتمال شکست وجود نداره. چون هر کسی که بیاد بدونه این شغل و سیستم درآمدزایی ما چیه و اون فیلم های آموزشی ما رو ببینه قطعا متوجه میشه که با این شغل میتونه به درآمد ثابت برسه و بعد از دو ماه بازنشسته بشه.

پس در نتیجه ما متاسفانه نمیتونیم بگیم این روش چیه که قراره شما فقط با دو ساعت کار کردن به بازنشستگی دایمی تا آخر عمرتون برسید. به شرطی که تمام آموزشات ما رو قدم به قدم انجام بدید. به دلیل جلوگیری از سواستفاده ما قادر نیستیم که این ایده خارق العاده خودمون رو که پس از زحمات فراوان بدست آورده ایم رایگان در اختیار افراد بگذاریم .

سوال:

شما چرا این روش رو رایگان نمیزارید تا ما استفاده کنیم لطفا یکم به ما رحم کنید وضعیت اقتصادی رو مگه نمیبینیدمگه نمیدونید مردم به سختی دارند زندگی میکنند لطفا رایگان بزارید دیگه ؟

پاسخ:

دوستان عزیز من کاملا متوجه وضعیت جامعه هستم و این گرونی ها بالا پایین شدن نرخ ارز باعث مشکلات فراوانی شده ، و میدونم که الان ۱۰۰۰ تومن هم برای افراد ۱۰۰۰ تومن هست ولی دیگه قرار نیست ما بیایم ایده بازنشستگی خودمون رو که سالها زحمت کشیدیم تا در نتیجه به این روش رسیدیم رو رایگان در اختیار افراد بزاریم ، هر چیز با ارزشی قیمت داره ، به این صورت نیس که هر کسی بیاد مهارتش رو آموزش بده محصولش رو خدماتش رو رایگان در اختیار افراد بزاره، هر کسی که میخواد به این درآمد میلیونی برسه و بعد دو ماه بازنشسته بشه میاد پکیج آموزشی ما رو خریداری میکنه، تا به درآمد ثابت برسه، و تا آخر عمرش از شر مشکلات اقتصادی خلاص بشه. و بازنشسته بشه.

سوال:

درآمد ما روزانه چقدره و ماهانه تا چقدر میتونیم پول در بیاریم ؟ آیا درآمد ما روزانه هست یا ماهانه و چطور قابل دریافته ؟!

پاسخ:

دوستان شما درآمد شما روزانه حداقل ۱۰۰هزار تومن هست و از روز اول میشه با رعایت تمام آموزشات به درآمد رسید، پس حداقل درآمد شما روزانه با دو ساعت کار ۱۰۰هزار میباشد که حداکثر درآمد بالای ۵۰۰،۰۰۰ تومان میباشد.

سوال:

ما بعد از چند روز به درآمد میرسیم ؟!

پاسخ:

شما هر موقع تمام آموزشات ما رو انجام بدید از روز اول میتونید به درآمد برسید.

آموزشات ساده هست و اصلا کاری نداره ،

سوال:

چقدر طول میکشه این کار شما رو انجام بدیم آیا باید محصول بفروشیم آیا باید با دلار کار کنیم آیا باینری آپشن فارکس و بورس و است ؟

پاسخ:

همانطور که قبلا گفتم کار شما اصلا ربطی به همکاری در فروش ندارد یعنی شما اصلا قرار نیست با دلار کار کنید یا برید محصول دیگران رو بازاریابیش رو بکنید یا بیت کوین کار کنید و.....اصلا ربطی به این ها ندارد، و گفتم ایده و سیستم شغلیه جدیده و توی اینترنت هر جا جستجو کنید بازنشستگی در طی دو ماه هیچ کجا چیزی برای شما نمیاد ، چون ما برای اولین بار این سیستم رو ارایه کردیم، و یا اختراع کردیم یا کشف کردیم.

سوال:

شما که اون قدر درآمد دارید چرا میاید این ایده خودتون رو به دیگران میدید چرا برای خودتون نگه نمیدارید و خودتون فقط به درآمد برسید چه احتیاجی دارید میاید پکیجتون رو به ما میفروشید ؟ من اگه به جای شما بودم ایدم رو به هیچ کس نمیگفتم و خودم پولدار میشدم ؟!!

پاسخ:

دوستان عزیز چه ربطی داره که چون شما پولدارید چه احتیاجی دارید که میاید پکیجتون رو میفروشید، رونالدو و مسی درآمد میلیاردی از فوتبال دارند یعنی با اون درآمد تا آخر عمرشون بدون کار کردند میتونند شاهانه زندگی کنند ، ولی میبینید که نه تنها دارند فوتبال بازی میکنند و درآمد میلیاردی دارند بلکه در تبلیغات تلویزیون هم ایفای نقش میکنند و درآمد ناچیزی هم از تبلیغات تلویزیون دارند.

اصلا این سوال غلطه چون شما درآمد دارید دیگه نباید کار های دیگه انجام بدید ، بله شاید شما به درآمدی قانع باشید ولی اکثر افراد تا جایی که سعی دارند دنبال افزایش درآمدشون هستند حالا به نحو های مختلف یکی از استعدادش یکی از آموزشاتش یکی از هنرش یکی با ایدش ، یکی از فکرش و....پول در میاره ، پس ما هم درسته درآمد میلیونی داریم و بدون هیچ کاری ماهانه درآمد میلیونی ۳ الی ۱۰ میلیون تومان داریم ، ولی با این روش هم میتونیم درآمدمون رو افزایش بدیم.

شما دارید تجربه ۵ ساله ما رو میخرید و قراره تا آخر عمرتون بازنشسته بشید و به درآمد میلیونی برسید و به یک شخص میلیونر تبدیل بشید پس این پکیج میلیونی ارزش داره .

 

سوال:

ببینید آقا من وضعیت مالیم خرابه و هزار تا قرض قوله دارم و چندتا جا بدهکارم و شغل دارم ولی درآمدم خیلی کمه و کفاف نمیکنه آیا چه تضمینی وجود داره که من بیام پکیج شما رو بخرم ولی نتونم به درآمد برسم و پول من این وسط حدر بره و بدتر بدهکار بشم ؟! تضمینتون چیه ؟؟

پاسخ:

کاربران عزیز این شغل ما تضمینیه چرا چون از درآمدمون فیلم گذاشتیم در یک ماه بدون انجام کاری ، و اینکه هر کسی که با رعایت تمام آموزشات ما بعد از دو ماه نتوانست به درآمد ثابت برسد و به درآمد نرسد ما پول را دو دستی برگشت میدهیم. چون به آموزشاتمون اعتقاد داریم چون همین الان که من خودم دارم به درآمد میرسم دقیقا همون رو دارم بهتون آموزش میدم ،

پس اصلا جای نگرانی نیست، پس امکان بازگشت وجه با شرایط بالا وجود دارد.

 

سوال:

آیا این شغل سرمایه میخواهد ؟

پاسخ:

شما فقط یک موبایل و اینترنت و مبلغ حداقل ۱۵۰تومن وجه نقد لازم دارید تا بازنشسته بشید. واقعا فوق العاده است که با این سرمایه ناچیز بتوان به درآمد میلیونی رسید . و تا آخر عمرتان بدون هیچ کاری درآمد کسب کنید.

 

سوال:

آیا میشه بجای دو ساعت کار در روز ۴ ساعت کار کنیم و دو ماه رو تبدیل کنیم یک ماه بازنشستگی ؟!!!!

پاسخ:

سلام نخیر این کار شدنی نیست ، علتش رو در پکیج توضیح دادم ، ما بر اساس علت و دلیل گفتیم دو ماه و روزی دو ساعت کار همینطوری نیست که کسی بیاد روزی ۵ ساعت کار کنه و ۱۵ روزه بازنشسته بشه نخیر ، شما حتما باید دو ماه کار کنید و دو ساعت کار در روز انجام بدید، اینکه چه کاریه تو پکیج گفتیم ، و با علت و دلیل و منطق گفتیم دو ماه روزی دو ساعت کار .

سوال:

من روزانه تا ۵ ساعت میتونم تو اینترنت باشم آیا میتونم درآمدم بیشتر بشه با کارکرد بیشتر ؟!

پاسخ:

سلام شما هر چقدر تلاش کنید به همان اندازه درآمدتون بیشتر میشه ، ما روزی ۲ ساعت گفتیم ، دو ساعت کار در روز با حداقل درآمد ۱۰۰هزار تومان و حتی بیشتر و اینکه با تعداد کار کردن در ساعات بالا از دوماه بازنشستگی کم نمیکنه ،

یعنی دو ماه رو شما باید بگذرونی تا بازنشسته بشی ، و با حداقل ۲ ساعت کار این سیستم شدنیه ، حالا یکی میخواد روزی ۳ ساعت ۵ ساعت کار کنه خوب درآمد روزانش زیاد میشه ، و درآمد ماهانش هم زیاد میشه ، ولی برای دائمی شدن درآمد باید دو ماه وقت بزارید تا درآمدتون ثابت بشه .

سوال:

بعد از دو ماه بازم میشه درآمد رو از حداقل ۳ میلیون کردش ۱۰ میلیون در ماه ؟!

پاسخ:

بله افراد پس از گذاراندن دو ماه میتوانند درآمد خودشون رو به روزانه ۵۰۰هزار تا یک میلیون تومان برسانند، و به درآمد بالاتر هم برسند.

این کار برای افراد مسن و پیر که دنبال افزایش درآمد هستند خیلی عالیه ، یعنی دو ماه کار کنید تا آخر عمرتون هر ماه حداقل ۳ میلیون تومن بدون هیچ کاری به حسابتون پول بیاد، ولی حالا کسی میخواد بیشتر کار کنه و به درآمد بالا برسه ، بعد از گذراندن 2 ماه با همان سیستم میشود روزانه ۵۰۰ تا یک تومن درآمد داشت .

پس اگه میخواید این سیستم درآمدزایی رو آموزش ببینید کافیست که همین حالا این دوره رو خریداری کنید تا یاد بگیرید چطور میشه به راحتی بازنشسته شده ، توجه شما از روز اول میتوانید به درآمد برسید و در طی دو ماه که قراره باز نشسته بشید شما طی این دو ماه هر روز درآمد دارید و با گذشت زمان درآمدتون روز به روز افزایش پیدا میکنه .

این پکیج میلیونی ارزش داره چرا ؟!

چون شما تا آخر عمرتون قطعامیلیونر میشید.

چون شما مادام العمر بازنشسته میشید.

چون شما تا آخر عمرتون دیگه پوله بیمه بازنشستگی ، بیمه تامین اجتماعی ، روستایی و....نمی پردازید.

چون فقط 2 ماه کار میکنید و تا آخر عمرتون استراحت میکنید.

چون بعد دو ماه فعالیت به درآمد روزی ۵۰۰ تا یک میلیون تومن دست پیدا میکنید.

توجه:

خیلی از افراد ممکنه توی ذهنشون بگن ما چقدر رویایی فکر میکنیم و چقدر زیبا صحبت میکنیم ولی اگه بشه چی میشه ؟!

دوستان ما هر چیزی در توضیحات نوشتیم بخشی از امکانات این پکیج آموزشی رو که 100% واقعی هست براتون گفتیم و اصلا خیالبافی نیست!

پس با اطمینان خاطر میتوانید از همین امروز در دوره ما ثبت نام کرده و به درآمد میلیونی برسید و بازنشسته شوید.

قیمت اصلی این پکیج آموزشی 1/199/000 تومان میباشد.

ولی به مدت محدود برای شما این پکیج فقط با قیمت ۲۹۹ هزار تومن در دسترس شما قرار میگیرد.

توجه: این پکیج در سایت فورکیا انتشار یافته است که دارای نماد اعتماد الکترونیک است پس هیچ گونه کلاهبرداری در کار نیست چون ما دارای نماد اعتماد هستیم و برای این پکیج گارانتی در نظر گرفتیم ، هرکس این پکیج را خریداری کند و پس از دوماه فعالیت طبق آموزشهای ما نتوانست به درآمد برسد. طبق قوانین ما موظف به پرداخت مبلغ شما هستیم و دو دستی پول را برگشت میدهیم.زیرا ما به آموزشمون اعتماد کامل داریم پس با خیال راحت میتوانید پکیج را با تخفیف ویژه به مدت محدود خریداری کنید.زیرا فورکیا دارای نماد اعتماد است و این پکیج گارانتی تضمین بازگشت وجه در صورت اثبات عدم کارکرد وجود خواهد داشت.

 



 



مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 346

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

دانلود جزوه آزمایشگاه صنعتی

جزوه  آزمایشگاه صنعتی    ...

دانلود جزوه رآکتورهای شیمیایی

دانلود جزوه رآکتورهای شیمیایی

جزوه راکتورهای شیمیایی▪️سرفصل‌ها: واکنشهای شیمیایی، راکتورهای شیمیایی و نرم افزارهایی برای محاسبه شرایط راکتور▪️تعداد صفحات: ۱۱۱ صفحه ... ...

دانلود جزوه شیمی صنعتی ۱

جزوه  شیمی صنعتی ۱   ...

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما