در جستجوی کسب و کار اینترنتی خود باشید...

محل لوگو

کسب درآمد روزانه 1/5 میلیون تومان تضمینی و تست شده 2018


کسب درآمد روزانه 1/5 میلیون تومان تضمینی و تست شده 2018

کسب درآمد روزانه 1/5 میلیون تومان تضمینی و تست شده 2018

 

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب درآمد روزانه 500/000تومان الی 1/5میلیون تومان تضمینی و تست شده 2018

اولین پکیج درآمد زایی اینترنتی کاملا واقعی و ۱۰۰% بدون نیاز به سرمایه

حتما تا حالا انواع پکیج های گوناگون رو تو اینترنت دیدید که همشون میان تبلیغات میکنند که پکیج ما خوبه حتما به درآمد میرسید ولی وقتی میرید توی پکیج و پکیجشون رو میخرید میبینید که ۴ تا حرف مفت رو از اینترنت کپی کردند دارند میفروشند ، و همشون هم تمام آموزشتاشون فایل pdf هستند که بدرد نخوره .

امروزه کسی حوصله خواندن فایلهای pdf , word رو نداره .

امروزه همه دنبال کسب درآمد از اینترنت هستند ولی همش پکیج میخرند و میبینند به معنای واقعیه کلمه مزخرف در میاد و سر انجام از خرید هر چی پکیج هست تو اینترنت پشیمون میشند و دیگه ممکنه از کسب درآمد از اینترنت هم پشیمون بشند.

دوستان عزیز حتما توی اینترنت انواع پکیج های مختلف رو دیدید که طرف میاد یک کتاب توضیحات در مورد پکیجش مینویسه و چون بیشتر افراد حوصله خواندن اون همه توضیحات رو ندارند فکر میکنند پکیجش خوبه که ،این همه توضیحات نوشته و بدون خواندن تمام مطالب میرن پکیجو میگیرند.

و پس از خرید میبینند که ۴ تا ۵ فایل pdf هست و گفتند برید بخونید یاد بگیرید.و مشتری بنده خدا میمونه با چندتا فایل بدرد نخور pdf .

از همین جا اعلام میکنم !!!

این پکیجی که دارید متنش رو میخونید صفر تا صد آموزشات با ویس و ویدیو میباشد.

و پکیجی کاملا جدید میباشد ، که تمام رمز و راز های فروش رو لو دادیم ، تا دیگه کسی که این پکیجو رو خرید کرد ، بی برو برگرد صاحب یک شغل پر درآمد بشه ،

این شغلی که ما داریم معرفی میکنیم ، همکاری در فروش نیست ، بازاریابی شبکه ای نیست ، فارکس نیست ، باینری آپشن نیست ، ممبر جمع کردن نیست، بازار بورس و سهام نیست ، و اصلا با دلار ربطی ندارد.

و 100% حلال هست.

تمام درآمد شما مستقیما به حساب بانکیتان واریز خواهد شد.

این روش ما چون شغلی جدید میباشد به همین دلیل بابت هر فروشی که دارید درآمد شما مستقیما همان لحظه به حساب بانکیتان واریز میشود؟!

افرادی ممکنه بپرسند چطور ممکنه ؟!

خوب دوستان تمام پکیج های سطح اینترنت که میبینید دارند پکیجشون رو به شما میفروشند همشون دارند از یک سیستم استفاده میکنند ،

و اسم اون سیستم چیه؟ از چه روشی استفاده میکنند رو تو پکیج بهتون کاملا آموزش دادم ؟!

دوستان من نمیخوام نه وقت شما رو بابت داستان گویی حدر بدم و نه وقت خودم رو بگیرم ۳ ساعت داستان بنویسم که هر کسی میتونه برای خودش هزارتا داستان جور کنه !!

ببینید دوستان

چیزی که مسلمه اینه که همه ما بالاخره یک روزی دنبال کسب و کار اینترنتی میگشتیم که بشه چطور از اینترنت پول درآورد ، ولی سر انجام سرنخ موفقیت خودمون رو پیدا کردیم ، پس هر شخصی که تو اینترنت داره پکیج میفروشه اکثرشون اکثر پکیج های اینترنتی رو ممکنه خریده باشند و شکست خورده باشند مثل من و شما ،

پس دیگه شکست خوردن بسه ؟!

تا کی نتونیم از اینترنت پول در نیاریم ؟!

تا کی بخوایم پولمون رو بابت پکیج های بی ارزش حدر بدیم و هی پشت سرهم ضرر کنیم ؟

با این وضعیت اقتصادی کشور تا کی همش سختی بکشیم وغصه بخوریم که داره به آخر برج نزدیک میشیم و باید قسط های عقب مانده را بدم ؟

تا کی باید جلوی خانوادتون شرمنده باشید؟

تا کی یک جوان دانشجو فارق التحصیل شده تو خونه بیکار بشینه و در و دیوار رو نگاه کنه ؟

دیگه بسه ؟!! واقعا بسه .

ببینید دوستان این پکیجی که من دارم بهتون معرفی میکنم یک پکیج استثنایی هست که کارش فروش محصول هست ،

نخیر اشتباه نکنید محصول فیزیکی نیست محصولات پوشاک ، کفش و...نیست ،

محصولات شما مجازی هستند ، و اصلا نیازی به ساخت سایت و فروشگاه ندارید.

اینکه چطور میتوانید محصول خودتون رو بفروشید رو کاملا ما آموزش دادیم.

توجه:

نکته بسیار بسیار مهم ←این روش کسب درآمد هیچ نیازی به سرمایه ندارد ، یعنی کسی که کل موجودی حساب بانکیش ۷۰ هزار تومنه ، ۵۰ تومن بابت آموزش یادگیری این پکیج میده ، و از همون روز های اول موجودی بانکیش 700/000 تومان خواهد شد.

این روش کسب درآمد کاملا جدید میباشد.

و به شما آموزش میدهیم که چطور بتوانید از صفر پول در بیاورید.

وقتی که در دوره ما شرکت کنید متوجه میشید که ایکاش خیلی زودتر با این پکیج آشنا میشدید و خیلی راحت به درآمد میرسیدید.

نمیخوام از کلمات تبلیغی استفاده کنم و بگم شما قراره میلیاردر بشید ، نخیر ولی بهتون میتونم بگم که شما 100% به درآمد میلیونی خواهید رسید.

پرسش و پاسخ به سوالات کاربران:

این شغل شما چیه ؟ آیا همکاری در فروش هست ؟

پاسخ:نخیر این روش ما همکاری در فروش نیست ، و بازاریابی شبکه ای نیست و هیچ ربطی به تبلیغات کلیکی ندارد و هیچ ربطی به دلار ندارد ، و....

سوال: آیا پکیج شما هم مثل سایر پکیج های اینترنتی است که اولش میگن به سرمایه نیاز نداره و وقتی وارد دوره میشید میبینید که باید برای رسیدن به درآمد بالا هزینه تبلیغات و...پرداخت ؟!

پاسخ:

دوست عزیز خیالتان راحت باشد، شما پس از شرکت در دوره یک ریال هم قرار نیست خرج کنید، اگر بعد شرکت در دوره مشاهده کردید ما گفته باشیم باید برای رسیدن به درآمد هزینه کنید ، کافیست که سریعا به ما ایمیل بزنید یا از طریق پشتیبانی تلگرام به ما پیام دهید و شماره کارت بانکیتان را ارسال نمایید، تا ما پول را برگشت دهیم.

پس خیالتان راحت باشد این پکیج کاملا واقعی ، هیچ نیازی به هزینه کردن برای رسیدن به درآمد نخواهد داشت.

سوال:

شما که اون همه درآمد بالا دارید پس چرا پکیجتون رو دارید میفروشید و رایگان در اختیار ما نمیزارید؟!

پاسخ:

این حرف شما منطقی نیست ، چه ربطی دارد. لیونل مسی ستاره آرژانتینی با این که میلیاردی از فوتبال درآمد دارد ولی چرا باز هم در تلویزیون ایفای نقش میکند و تبلیغات میکند ، او با درآمدی که دارد هیچ نیازی به درآمد اندک با تبلیغات در تلویزیون ندارد؟! درست است که درآمد ما از آن روش بالا میباشد ولی این دلیل نمیشود که ما سایر روشهای درآمد زایی را نادیده بگیریم ، بالاخره انسان همیشه تا میتواند تلاش میکند تا درآمدش را از هر طریقی که باشد افزایش دهد ، پس این امر یک امر عادی میباشد، و اینکه چون ما درآمدمان بالا میباشد چه ربطی دارد به اینکه بیاییم پکیجمان را رایگان در اختیار شما قرار دهیم ؟! مگر ما پکیجمان را رایگان بدست آورده ایم که بیاییم آنرا رایگان در اختیارتان بگذاریم ، این پکیج ما حاصل ۳ سال تجربه بنده در زمینه درآمدزایی از اینترنت هست ، و اینکه داستان زندگی من چطور هست و چطور شد به درآمد زایی از اینترنت علاقه مند شدم و طی ۳ سال چطور به اینجا رسیدم رو نمیخوام براتون بگم ؟! چون نمیخوام وقت با ارزشتون رو وقت خواندن داستان زندگی من بکنید تا بیش از اینکه هست معطل نشید و سریعا کارتون رو راه اندازی کنید و به درآمد برسید و صاحب شغل شوید . مطمئنا تمام ما سختی های بسیاری کشیدیم تا به یک جایی رسیدیم ، ولی نه من اومدم اینجا یک کتاب داستان زندگی خودمو بنویسم و نه شما اومدید داستان زدگی منو بخونید ،

چیزی که دنبالش هستیم نحوه رسیدن به درآمد زایی میباشد. همین الان که دارید این متن رو میخونید خیلی از افراد دارند با همون روشی که قراره بهتون آموزش بدم درآمد ماهانه میلیونی دارند ، و خیلی خیلی خیلی از افراد به اون روش توجه ندارند،

و حتی من حداقل توی این مدت چندساله هیچ پکیجی رو ندیدم که بیاد آموزش تخصصی در مورد اون روش کسب درآمد بده ، و همش هم با ویس و ویدیو باشه.

پس دوباره اعلام میکنم این روش درآمد زایی برای خیلی از افراد مثل شما جدید میباشد چون اگر آن روش را بلد باشید دیگر اینجا نمیبودید .

سوال:

آیا من اگه این روش درآمد زایی رو خریدم ولی دیدم تکراریه یا قبلا انجام دادم یا بدون انجام آن حدس بزنم این روش ناکارآمد هست آیا هزینه پکیج را به من برگشت میدهید؟

پاسخ:

اولا کسی که این روش درآمد زایی را زیر نظر ما انجام دهد و طبق گفته ها و آموزشات تخصصی ما انجام دهد غیر ممکن است که به درآمد نرسد.چون ما از آموزشاتمون اطمینان داریم .و اینکه بهانه هایی که افراد متقلب و کلاهبردار میان میکنند از همین جا اعلام میکنم ، کسانی که قصد شرکت در دوره ما را دارند و با شرکت در دوره و مشاهده تمام آموزشات ما بگویند که این روش تکراری است یا قبلا انجام دادیم و نتیجه نگرفتیم یا بگویند این روش ناکارآمد است یا بگویند ما پول پکیج را به زور جور کردیم ما از یک خانواده بدبخت هستیم ، من یک کارخانه دار ورشکسته هستم ...من یک دانشجوی بی پول هستم و من بجز این ۵۰هزار دیگه هیچ پولی ندارم و.....بهتر است این افراد هرگز هرگز هرگز پکیج ما را نخرند. چون ما وقت چانه زدن با این افراد کلاهبردار را نداریم که دوست دارند رایگان از پکیج با ارزش ما استفاده کنند. متاسفانه تعداد افرادی که میان پکیج ها را خریداری میکنند و بدون اینکه آموزشات آن پکیج را انجام دهند میگویند این پکیج کاربرد ندارد و تکراری است و..... لطفا پولمان را پس دهید. از اینجا به صراحت اعلام میکنم کسانی که پکیج ما را خربداری میکنند باید تمام آموزشات ما را انجام داده و عمل کنند و در طی یک ماه یک گزارش کلی از عملکردشان به ما ارائه دهند تا ما ببینیم که این شخص آیا به آموزشات ما عمل کرده یا نه .پس از اینکه دیدیم این شخص به آموزشات عمل کرده ولی نتیجه نگرفته ما دو دستی پول را به آن شخص برگشت میدهیم.این موضوع را اعلام کردم تا افراد متقلب که فقط دنبال سواستفاده از پکیج های ما هستند و دوست دارند رایگان همه چیز را دراختیار بگیرند جدا شوند. و فقط الان کسانی که دارند این متن را میخوانند افرادی هستند که واقعا دنبال روش کسب درآمد میلیونی هستند.خیالتان راحت باشد کار هرگز به این جاها کشیده نخواهد شد. چون ما از پکیجمان اعتماد 100% داریم .

پس بهتون تبریک میگم چون این پکیج آخرین پکیجی خواهد بود که از اینترنت خرید خواهید کرد.

دوستان عزیز شما پس از دریافت این پکیج از روز های اول میتوانید به درآمد برسید و قرار نیست هزینه تبلیغات بپردازید یا هزینه های دیگری انجام دهید . تمام عملیاتی که انجام میدهید صد در صد رایگان میباشد.

شما در پکیج می آموزید که چطور میتوانید از هیچی به درآمدمیلیونی برسید ،

باورکنید کسب درآمد از اینترنت آنقدر آسان و لذت بخش است که آدم باورش نمیشود.

کسب درآمد از اینترنت تنها شغلی است که شما میتوانید تابستان جلوی کولر و زمستان جلوی بخاری فقط و فقط با یک موبایل و اینترنت به درآمد میلیونی بپردازید.

شغل اینترنتی تنها شغلی است که شما فقط با ۲ ساعت کار در روز میتوانید به درآمد باورنکردنی برسید.

شغل اینترنتی تنها شغلی است که انقدر قدرت دارد که میتواند یک درآمد 650 میلیون تومان را روزانه برای اسنپ و درآمد خالص دو میلیارد تومانی روزانه برای دیجیکالا فراهم کند ، این تنها بخشی از قدرت اینترنت است که میتواند درآمد باورنکردنی را ایجاد کند ، فقط و فقط باید راهش را بلد باشید تا شما هم از این اقیانوس عظیم ماهی بگیرید.

شغل اینترنتی شغلی هست که شما روزانه بیشتر ساعات کاری را مشغول تفریح و سرگرمی و با بودن در کنار خانواده لذت خواهید برد. و هیچ محدودیتی در مسافرت کردن ندارید چون همیشه اینترنت و گوشی (ابزار درآمدزایی شما) همیشه کنار شماست.

شغل اینترنتی شغلی است که شما اگر در خواب هم باشید درآمد خواهید داشت.

و امکانات و قابلیت های فوق العاده دیگر شغل اینترنتی با کمترین فعالیت بیشترین درآمد را کسب خواهید کرد.

و .....

پس حتما دیگر تا الان میدانید که درآمد زایی در اینترنت حد و مرز ندارد و فقط رمز موفقیت آن آموزش دیدن درست و صحیح است که چطور بتوان از این اقیانوس عظیم ماهیگیری کرد و ماهی خودتان را بگیرید.

پس اگر میخواهید از همین امروز به درآمد روزانه ۵۰۰ الی 1/5 میلیون تومان برسید کافیست که این پکیج را هم اکنون دانلود نمایید . تا بتوانید مثل من به چنین درآمد فوق العاده برسید.

سوال:

آیا این روش درآمدزایی مدت خاصی دارد و دوره ای است؟!

پاسخ:

نخیر این روش درآمدزایی دوره ای نیست و تا آخر عمرتان میتوانید از آن پول در بیاورید.

سوال:

با این روش شما روزانه چند ساعت باید فعالیت کرد تا به درآمد رسید؟

پاسخ:

روزانه دو الی سه ساعت خودم فعالیت میکنم ولی هر چقدر که فعالیتتان بیشتر شود درآمدتان هم بیشتر خواهد بود.و حتی بالاتر از ۱/۵ تومان هم میتوانید برسید.

سوال:

آیا این روش شما کار با ربات های تلگرامی است ؟

پاسخ:

نخیر ربطی به ربات ندارد.

سوال:

من توی حسابم فقط ۵۰ هزار تومن پول دارم آیا واقعا تضمین میدید که بتونیم به درآمد برسیم ؟ تا من خرید کنم؟

پاسخ:

اگه فقط در حسابتان ۵۰ هزار هست اصلا این پکیج را خریداری نکنید.چون افراد زیادی مانند شما با شرکت در دوره میگویند ما ۵۰ هزار تومان را همین حالا لازم داریم و کار مهمی و اضطراری پیش آمده لطفا پولمان را پس دهید ما اصلا پکیج را نمیخواهیم.

این دسته از افراد همان افرادی هستند که میخواهند به رایگان از پکیج ما استفاده کنند ، و من قبلا هم گفتم به هیچ عنوان افرادی که بدون انجام آموزشات ما و اثبات انجام ما و تهیه گزارش یک ماهه از عملکردشان به هیچ عنوان پولشان برگشت داده نمیشود .

تا زمانی که تمام موارد ذکر شده را رعایت نمایند.

چون ما وقتمان را از سر خیابان نیاوردیم و نه دوست داریم وقتمان را بابت این افراد مریض حدر بدهیم. افراد مریض زیادی هستند که با این شیوه بارها از سایتهای مختلف پکیجشان را رایگان دریافت نمودند، و پس از برگشت پولشان پیام دادند که دیدید بالاخره هم پولمون رو گرفتیم و هم پکیجتون رو خخخ.

خوب این افراد به هیچ جا نمیرسند، و به همین دلیل من اتمام حجت کردم با این افراد مریض که اصلا هدفشان آموزش نیست و به هیچ کجا نمیرسند.

هر شخصی که این پکیج را خریداری میکند فردی است که واقعا دنبال کسب درآمد است و من به آنها قول میدهم تا زمانی که به درآمد برسند پشتیبانیشون میکنم تا به درآمد برسند.

این پکیج ما کاملا تست شده و عملی میباشد و ما خودمان هم اکنون داریم از همین روش به درآمد میلیونی میرسیم.

پس با خیال راحت این پکیج را خریداری کرده تا بتوانید از همین امروز کارتان را آغاز کنید.

مدت زمان آموزش ما حدود 120 دقیقه آموزش ویدیویی و حدود ۲۰ دقیقه ویس میباشد.

سوال:

آیا این پکیج شما آموزش کسب درآمد با ساخت سایت و فروشگاه ، فورکیا ، باینری آپشن ، بورس ، سهام ، تبلیغات کلیکی ، ممبرگیری ، ساخت نرم افزار ، همکاری در فروش ، بازاریابی شبکه ای ، میباشد؟

پاسخ:

سلام این روش هیچ ربطی به دلار ندارد ، و هیچ ربطی به شغل های بالا ندارد و حتی شبیه آنها هم نیست.این روش ما روشی میباشد که قرار است شما را بدون یک ریال هزینه به درآمد میلیونی برساند.اینکه قرار است شما چه محصولی رو به فروش برسانید در پکیج آموزش دادیم و گفتیم.

سوال:

نمیشه حداقل بگید قراره از چه طریقی به درآمد میلیونی برسیم من باید بدونم که چی هست تا بیام پکیجو بخرم ؟

پاسخ:

دوستان عزیز اگر ما بیایم بگیم قراره از چه روشی به درآمد برسید ، و قراره چطور بدون یک ریال هزینه تبلیغات بیاید به درآمد برسید؟ و بگیم که قراره چه محصولی به فروش برسونید ؟ خوب دیگه پکیج ما ارزشش رو از دست میده ، و در واقع ما اومدیم محتویات اصلی پکیج رو بهتون گفتیم ، پس ما هیچ وقت نمیتونیم راز این شغل بی نظیر رو به کسی رایگان بدیم.

یک نکته ای خیلی از کاربران تو ذهنشون دارند میگن نکنه این پکیج هم مثل سایر پکیج های دیگه تو سایتهای مختلف فقط تبلیغات باشه ، نکنه پولم هدر بره ؟ نکنه بعد خرید دیگه جواب ما رو ندند؟ نکنه نتونم با این روش به درآمد برسم ؟ نکنه روشش انقدر پیچیده باشه که من که اطلاعات زیادی در زمینه اینترنت ندارم نتونم باهاش کار کنم ؟ نکنه این پکیج هم مثل سایر پکیج ها فایل pdf باشه ؟ نکنه باید چندماه زحمت بکشم تا به درآمد برسم ؟

تمام سوالات شما بالا جواب داده شده ولی من دوباره خلاصه بیان میکنم!!↓↓

پاسخ:

اصلا نگران هدر رفتن پول خود نباشید چون، امکان بازگشت وجه داریم و 4kia دارای نماد اعتماد میباشد، و هر پکیجی که اطلاعات گمراه کننده و غیر واقعی به مشتریان بدهد ، سایتش بسته میشود، چون ما زیر مجموعه سایت 4kia هستیم ، کافیه برید تو سایت فورکیا و نماد اعتماد و قوانین رو ببینید، ما طبق قوانین حرکت میکنیم پس خیالتان راحت باشد ،و با اطمینان خاطر خرید کنید.

پاسخ بعدی ، شما چه قبل و چه بعد خرید میتوانید با پشتیبانی تلگرام ما در ارتباط باشید و در سریعترین زمان ممکن جوابتان را بگیرید.@digi_k

شما بعد خرید پکیج تا زمانی که به درآمد برسید پشتیبانتون هستیم تا به درآمد برسید.

پاسخ بعدی،شما 100% با روش ما به درآمد میرسید روش ما پیچیده و گیج کننده و وقت گیر نیست ، و بسیار راحت میباشد.

پاسخ بعدی،فایل ما pdf نیست و صفر تا صد یا ویس ویدیو میباشد.

و اینکه اصلا هم زور نمیکنیم بیاید پکیج ما رو حتما خریداری کنید چون هر کسی که واقعا دوست داره با روشی جدید به درآمد برسه میاد پکیجو خریداری میکنه، اینم بگم ممکنه این پکیج ما برای بعضیا تکراری باشه ، ولی با این روشی که ما بهتون میگیم میتونید خیلی راحت به فروش و درآمد تضمینی برسید.

 

بعضی از افراد ممکنه بگن ، این پکیج هم مثل سایر پکیج های اینترنتی هست که همشون به فکر جیب خودشون هستند و میخوان پکیجشون رو بفروشند و پکیجو نمیخرند، و عده ای هم میان تصمیم میگیرند این پکیج دیگه آخرین پکیجی هست که از اینترنت میگیرم ، اگه به درآمد رسیدم که هیچ اگه به درآمد نرسیدم دیگه دور هرچی کسب و کار اینترنتی هست خط میکشم و به سمتشون نمیرم ، و عده ای هم با ریسک پکیجو خریداری میکنند و عده ای هم با توضیحات منطقی ما قانع شدند و اقدام به خرید پکیج میکنند . سه دسته آخر جزو افراد موفق هستند چون به هر دلیلی پکیجو خرید کردند و دسته اول مردم که پکیجو خرید نکردند تا آخر عمرشان به این فکر میکنند که این پکیج چی بود که میگفتند بدون یک ریال هزینه بود و روش همکاری در فروش هم نبود ، و پول مستقیما به حساب بانکی واریز میشد، و هیچ ربطی به دلار هم نداشت، و فقط با یک موبایل و اینترنت قابل انجام بود ،و امکان بازگشت وجه هم داشت و خیلی هم مطمئن از پکیج توضیح میداد، ولی من با همه این امکانات شک کردم و پکیجو نخریدم ، این دسته از افراد همیشه به این فکر فرو خواهند رفت که ، نکنه این پکیج همون پکیجی بود که من میتونستم باهاش به تمام آرزو هام برسم و به درآمد میلیونی برسم.این دسته افراد همان هایی هستند که آرزوی پولدار شدن دارند ولی برای رسیدن به آرزو ها هیچ تلاشی نمیکنند.پس ما به زور قصد نداریم افراد رو بیایم پولدار کنیم ،

هرکسی دوست داشت میاد پکیجو خریداری میکنه ، هرکسی هم دوست نداشت خریداری نمیکنه، یا پکیجو خریداری میکنید و با روشی استثنایی و حیرت انگیز متوجه میشید که چقدر راحت میشه با اینترنت پول درآورد و به درآمد میلیونی تضمینی رسید، و یا اینکه پکیجو خرید نمیکنید و به همون زندگی کسل کننده خودتون ادامه میدید و تو خواب فقط باید دنبال آرزو هاتون بگردید.انتخاب با خودتونه .

 

نکته قابل توجه:

خانم های خانه دار که معمولا نمیدانند ایمیل چیست و آشنایی با مسائل اینترنتی ندارند هرگز این پکیج را خریداری نکنند تا به مشکل برنخورند.

این شغل مناسب تمام سنین از یک نوجوان ۱۴ ساله تا یک پیرمرد ۶۰ساله کاربرد دارد.

و اصلا کار سختی نیست.

کسانی که آشنایی عادی با شبکه های اجتماعی داشته باشند و آشنایی سطحی از اینترنت داشته باشند میتوانند از این پکیج استفاده نمایند.

دوستان عزیز لینک دانلود پس از پرداخت وجه برای شما نمایان شده و قابل دانلود میباشد.

لطفا ایمیل خود را به صورت صحیح وارد نمایید ، دقت کنید ایمیل www ندارد. و کلمه gmail را صحیح بنویسید چون یک نسخه از لینک پکیج به ایمیتان ارسال خواهد شد.

 

توجه وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح لازم نیست ، فقط باید تمام گزینه ها را پر کنید و ایمیلتان را حتما درست وارد کنید.

و در ضمن تیم پشتیبانی ما چه بعد از خرید چه قبل از خرید آماده پاسخگویی به شما میباشد.

این پکیج آخرین پکیج اینترنتی میباشد که در کل عمرتان خرید خواهید کرد، چون ما تمام رمز و راز های فروش را لو داده ایم و با این روش ما و شغلی که آموزش خواهید دید میتوانید بدون یک ریال هزینه ،پول در بیاورید. پس از خرید پکیج متوجه میشید که این روش رو و آموزشات ویدیویی رو هیچ کجا به این صورت واضح و روان ندیده اید.

قیمت اصلی این پکیج 200/000 تومان میباشد، ولی با درخواست فراوان مشتریان قیمت پکیج به مدت محدود فقط تا تاریخ 1397/06/10 بهقیمت 50 هزار میباشد، و پس از تاریخ ذکر شده به قیمت اصلی برگشت خواهد خورد.

پس از این فرصت استثنایی استفاده نمایید و پکیج آموزش کسب درآمد روزانه 500 الی 1/5 میلیون تومان را همین حالا خرید نمایید.

 

 



 

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 167

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

دانلود جزوه آزمایشگاه صنعتی

جزوه  آزمایشگاه صنعتی    ...

دانلود جزوه رآکتورهای شیمیایی

دانلود جزوه رآکتورهای شیمیایی

جزوه راکتورهای شیمیایی▪️سرفصل‌ها: واکنشهای شیمیایی، راکتورهای شیمیایی و نرم افزارهایی برای محاسبه شرایط راکتور▪️تعداد صفحات: ۱۱۱ صفحه ... ...

دانلود جزوه شیمی صنعتی ۱

جزوه  شیمی صنعتی ۱   ...

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما